نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: پیام شهید محمدحسین فهمیده استکبارستیزی و استقامت در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه یوم الله 13 آبان در جمع دانش آموزان بسیجی شهرکرد افزود: رویکرد اساسی حماسه 13 آبان بر استکبارستیزی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران با استمداد از قدرت الهی استوار است که موجب بیداری اسلامی در بین کشورهای منطقه و جهان شد.

وی اضافه کرد: رویدادهای مهم 13 آبان باید موجب تقویت روحیه انقلابی همراه با بینش و بصیرت جوانان باشد.

نکونام، رمز محبوبیت امام خمینی (ره) در جهان اسلام را متکی بودن به خدا دانست و گفت: این شخصیت تأثیرگذار که به غیر از جلب رضایت الهی و احقاق حقوق افراد مظلوم جامعه به چیزی دیگری فکر نمی کرد، با تقویت اراده و نترسیدن از هیاهوهای طاغوت و استکبار، دژ پوشالی استبداد را ریشه کن کرد.

8 آبان سالروز شهادت بسیجی 13 ساله شهید محمدحسین فهمیده به عنوان روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی، 7 تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی، و یوم الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار