معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را فرصتی طلایی برای افزایش سرمایه اجتماعی و وحدت ملی دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، الهی تبار معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را فرصتی طلایی برای افزایش سرمایه اجتماعی و وحدت ملی دانست و گفت : ارائه عملکرد ۴۰ ساله نظام را باید به عنوان یک رسالت کلی و انقلابی تلقی کرد.

وی گفت : باید از برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای افزایش اعتماد و رضایتمندی عمومی حداکثر استفاده شود.

وی بیان صادقانه و هنرمندانه خدمات از سوی مسئولان را برای اقبال عمومی موثر دانست و گفت: بیان عملکرد دستگاه‌ها با شیوه موثر و همخوان با ذائقه مخاطبان ضرورت برنامه‌های چهلمین سالگرد است.

الهی تبار با تاکید بر استفاده از رسانه‌های استان به ویژه فضای مجازی افزود: اگر از این فضا بهره نگیریم معاندان استفاده می‌برند، کما اینکه سرمایه گذاری گسترده‌ای روی فضا داشته اند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به این گفته آمریکایی‌ها که "نخواهیم گذاشت چهل سالگی نظام را ببینند" و پاسخ رهبر انقلاب به آن تاکید کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها باید برای چگونگی عملکرد ۴۰ ساله انقلاب وقت بیشتری بگذارند و اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در ایام دهه فجر اظهار داشت: برای بیان مطلوب دستاورد‌های نظام مقرر شده هر بخشی ۴۰ دستاورد و فعالیت شاخص و موثر خود را به معرض دید عموم قرار دهد.

الهی تبار همچنین با تاکید بر ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی به شکل مقایسه‌ای افزود: برای اینکه گزارش‌ها در مخاطبان اثر بگذارد باید به استاندارد‌های جهانی رجوع شود و مقایسه‌ها نیز باید موجب امید آفرینی برای جامعه و نسل جدید شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره در پیش بودن راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد: آمریکا با به راه انداختن جنگ روانی و اقتصادی به دنبال کاهش آستانه تحمل مردم است، از این رو تاکید این است که ۱۳ آبان امسال متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شده و نه تنها دانش آموزان بلکه همه اقشار مردم در راهپیمایی حضور داشته باشند و پیام مقاومت و وحدت خود را به استکبار اعلام کنند.

الهی تبار همچنین با اشاره به در پیش بودن سالگرد زلزله ۲۱ آبان سال گذشته در غرب استان کرمانشاه تاکید کرد: این بهترین فرصت برای ارائه گزارش کار‌های دستگاه‌ها در این حادثه است. باید عملکرد‌ها و مدیریت این بحران به پیشگاه مردم ارائه شود تا بدانند که چه کار‌هایی انجام شده است.

وی با اشاره به همت مضاعف دستگاه ها، مردم و تشکل‌ها در کمک به آسیب دیدگان زلزله افزود: سرعت در نجات اشخاص از زیر آوار، انتقال هفت هزار نفر از طریق اورژانس زمینی و هوایی، بازگشایی مسیر‌ها در کمتر از سه ساعت و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها در گرمای کم سابقه سال گذشته همگی نشان از عزم و اراده دستگاه‌ها و مردم در کمک به آسیب دیدگان بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به نقش دستگاه‌ها و تشکل‌ها در مداخله گری، غربالگری و پیشگیری از رفتار‌های پر خطر پس از زلزله در استان هم گفت: این ورود به نحوی بوده که میزان آسیب‌های روانی حتی کمتر از شرایط قبل از زلزله شد.

الهی تبار با تاکید بر استفاده از رسانه‌ها و صداو سیما در بیان عملکرد دستگاه‌ها در زلزله سال گذشته اظهار داشت: بعضا گفته می‌شود که هنوز مردم در کانکس زندگی می‌کنند، اما کسی نمی‌گوید که چگونه ۱۵ هزار واحد مسکونی روستایی ظرف هفت ماه بازسازی شد و یا ۵۰ مدرسه تا مهرماه گذشته تحویل دانش آموزان گردید. امروز شهر سرپل به شهر اسکلت‌های فلزی تبدیل شده و متوسط بنای ساختمان‌ها بالای ۳ طبقه رفته که نشانه بازگشت زندگی و امید به این شهر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر بهره گیری دستگاه‌ها از ظرفیت رسانه‌های مکتوب هم گفت: برنامه‌های چهلمین سال انقلاب بهانه خوب و فرصتی برای حمایت ازنشریات استان و کمک به ماندگاری آن‌ها است .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه عملکرد ۴۰ ساله نظام یک رسالت کلی و انقلابی است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.