معاون متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تجهیزات آموزشی از سوی اداره‌ی فنی حرفه‌ای و کاردانش در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش کرمانشاه انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا بسامی معاون متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با هدف ارتقای کیفی و تجهیز مدارس استان، توزیع تجهیزات آموزشی از سوی اداره‌ی فنی حرفه‌ای و کاردانش در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش کرمانشاه انجام شد.

وی گفت : همزمان با استقرار پایه دوازدهم در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، تجهیزات سرمایه‌ای وکارگاهی مورد نیاز رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان، با هدف بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی و با همکاری معاونت آموزش متوسطه (اداره فنی و حرفه‌ای و کاردانش)، معاونت پشتیبانی (تدارکات) و اداره کل تجهیزات و نوسازی مدارس از محل اعتبارات تملک دارایی خریداری و به نمایندگان نواحی و مناطق استان جهت توزیع در هنرستان‌های تابعه تحویل داده شد.

در این مرحله تجهیزاتی شامل دستگاه CNC، رایانه، چرخ خیاطی، کوره عملیات حرارتی، کیت آموزشی سیستم گازسوز و ماشین آلات کشاورزی .. به ارزش حدود بیست میلیارد ریال خریداری و توزیع شد .

 

 

انتهای پیام/د

استقرار پایه دوازدهم در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.