مجری طرح احداث مجتمع صنوف آلاینده بوکان گفت:پیشرفت فیزیکی فاز اول پروژه احداث بزرگترین مجتمع صنوف آلاینده استان آذربایجان غربی، به ۴۵درصد رسیده است.

صلاح الدین شجاعی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی ژینگه پاریز مجری طرح احداث مجتمع صنوف آلاینده بوکان، در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛از پیشرفت فیزیکی ۴۵درصدی فاز اول مجتمع صنوف آلاینده خبرداد.

صلاح الدین شجاعی افزود: هم اکنون چهار شرکت پیمانکاری به منظور اجرای اسکلت بتنی واحد‌ها و احداث معابر این مجتمع، مشغول به فعالیت هستند.

وی از پیگیری برای دریافت تسهیلات از صندوق اشتغالزایی روستایی برای این پروژه خبرداد و گفت: در صورت دریافت این تسهیلات در آینده‌ای نزدیک فاز اول این مجتمع که شامل ۶۰۰واحد می‌باشد، به بهره برداری خواهد رسید.

شجاعی تاکید کرد: روند اخذ امتیازات و ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی این پروژه به سرعت در حال انجام است.

پروژه ساخت مجتمع صنوف آلاینده بوکان به هدف انتقال اصناف مزاحم از داخل این شهر به بیرون، در سومین روز از هفته دولت سال ۱۳۹۳و در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار کلنگ زنی شد.

کاهش ناهنجاری‌های سمعی و بصری، کاهش ترافیک درون شهری و همچنین کاهش اجاره بهای مغازه‌ها و اشتغالزایی گسترده از مزایای بهره برداری از این پروژه است.
 
انتهای پیام/م
 

احداث مجتمع صنوف آلاینده در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.