نخستین نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اجتماعی و مسئولان استان در اتاق بازرگانی خراسان رضوی درحال برگزاری است.

برگزاری نشست اتاق بازرگانی خراسان رضوی با حضور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اجتماعیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در ابتدای این نشست، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۲۰ درصد از بودجه کشور در وزارت کار و رفاه اجتماعی است و نقش اساسی در اقتصاد کشور دارد و در این راستا امیدواریم وعده‌های شما در این وزارتخانه عملی شود.

وی با بیان اینکه موضوعی که در بخش خصوصی مطرح است موضوع اشتغال پایدار روستایی است، افزود: نگرانی که در این مورد وجود دارد موضوع منابع برای رسیدن به اهداف عالی هزینه خواهد شد یا نه و این منابع در جهت اشتغال پایدار وتوسعه روستا استفاده می‌شود؟

شافعی ادامه داد: در گذشته براساس بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که گاهی این منابع باعث مهاجرت روستاییان به حومه شهر‌های بزرگ شده است.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گقت : بخش خصوصی در بزنگاه ها به کمک دولت آمده است .

وی افزود : در استان خراسان رضوی 95 درصد صنعت متعلق به  بخش خصوصی است  اما این بخش خصوصی در حوزه روابط کار نیازمند یک بازنگری جدی است .

رشیدیان در آستانه ایام شهادت امام رضا ( ع ) گفت : ما در دهه آخر ماه صفر میزبان زائران پیاده هستیم وامیدوارم متولیان صنعت غذا در مشهد به خوبی میزبان این زائران باشند تا آنها بتوانند از تغذیه مناسبی در این ایام برخوردار باشند.

شریعتمداری وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی  دقایقی دیگر   در این جلسه سخنرانی می کند.

این خبر درحال به روزرسانی است...
 
م.ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.