عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در محلات؛

نگاه مجلس به بودجه ورزش افزایشی است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:مجلس هرساله پیشنهادات بودجه ورزش را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان محلات گفت: مجلس پیشنهاداتی که دولت در بحث بودجه ورزش می آورد را رسیدگی کرده و هرساله بر میزان آن افزوده است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی افزود: به عنوان مثال دولت در سال گذشته حدود ۱۴۰ میلیارد تومان برای ورزش وجوانان اختصاص داده بود، که در مجلس مصوبه ای در مجلس گذراندیم و ۲۷ صدم درصد از محل ارزش افزوده را به ورزش اختصاص دادیم.

وی اضافه کرد: زمانی که این اعتبار به ورزش اختصاص یافت، یک تحرک خوبی در سراسر کشور در بخش ورزش وجوانان شروع شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ️در دیدار با وزیر محترم ورزش و جوانان، اعتباری برای کمک به هیئت‌های ورزشی، ۴ زمین چمن روستایی، چند خانه ورزش روستایی و سایر موارد از محل همین اعتبار به منطقه تخصیص یافت و راه اندازی خانه جوان توسط وزیر ورزش وجوانان دستور داده شد و اکنون این دستور به شهرستان آمده است.

جلسه بررسی مسایل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان محلات با حضور نماینده مردم محلات و دلیجان درمجلس، فرماندار محلات و مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی و جمعی از روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان محلات در شهرستان محلات برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی مشکلات مربوط به رشته‌های مختلف ورزشی را بیان کردند و خواستار رسیدگی مسئولان برای رفع این مشکلات شدند.

مهمترین مسایل و مشکلاتی که در این جلسه مطرح شد مربوط به زیر ساخت‌ها و احداث فضای مناسب ورزشی در رشته‌های مختلف، پیگیری پروژه‌های در حال ساخت و نیمه کاره ورزشی، ارتقاء اعتبارات ورزشی، پیگیری مشکلات زمین چمن در حال ساخت، وضعیت استخر شنا، پیست موتور سواری و مشکلات ورزش بانوان در شهرستان و رسیدگی و همکاری مسئولین در این حوزه بود.

انتهای پیام/ج

سخنان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره بودجه ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.