شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، از مردم استان برای حضور پرشور در تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

دعوت برای حضور پرشور در تظاهرات ضد استکباری ۱۳ آبانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‎ای، از مردم استان برای حضور پرشور و گسترده در تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

در این بیانیه آمده‌است:

«چهل سال ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانۀ ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر چهل سال خباثت و شرارت و جنایت و تحریم‌های همه جانبه و ظالمانۀ آمریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی، بألاخره باعث بیداری ملت‌ها و جهان شمول شدن شعار مرگ بر آمریکا و تنزل جایگاه آمریکا در بین افکار عمومی و برملا شدن چهره خبیث و منافقانه آنان در سطح منطقه و جهان شد.
مراسم ۱۳ آبان امسال، روز بزرگ مرگ بر آمریکا و مرگ برخباثت‌ها و جنایت‌های مختلف استکبار جهانی علیه بشریت است، و تا زمانی که سیاست‌های استکباری و خوی ظالمانه و ددمنشانۀ آمریکا علیه ایران و سایر کشور‌ها و دولت‌های مستقل، آزادی‌خواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار مرگ بر آمریکا، به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی حذف نمی‌گردد، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادی بخش خود و با درنوردیدن تمامی مرز‌های جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هر روز فراگیر‌تر و جهان شمول‌تر از قبل می‌شود.
شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل، و مرگ بر استکبار، امروز ملت عاشورایی ایران، ترجمان همان شعار هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و لبیک به ندای جاودان هل مِن ناصر یَنصُرُنى امام حسین (علیه السلام) در ظهر عاشوراست.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن دعوت از مردم بصیر و عاشورایی استان، درخواست می‌کند؛ با حضور حماسی و انقلابی خود در ویژه مراسم تظاهرات روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یوم الله سیزدهم آبان و سر دادن شعار همیشگی خود؛ یعنی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، فریاد رسای هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة حسینی را بار دیگر به گوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان برسانند.»

گفتنی است: مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان ۹۷ در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با شعار محوری «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» و فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» و حماسی‌تر و پرشورتر از قبل، صبح فردا یک شنبه و همزمان با سراسر میهن اسلامی، در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

این تظاهرات در شهرکرد مرکز استان به صورت ویژه از ساعت ۰۹:۳۰ صبح، از میدان انقلاب آغاز و پس از طی مسیر میدان ۱۲ محرم، چهارراه بازار، در میدان امامزادگان دوخاتون (س) پایان می‌یابد.

یوم الله ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

«تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه» در سال ۱۳۴۳، «کشتار دانش آموزان معترض در دانشگاه تهران» توسط عوامل رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و «تسخیر لانهٔ جاسوسی» (اشغال سفارت آمریکا) در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تهران، وقایع سه گانه و مهم ۱۳ آبان به عنوان روزی به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/ز

۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار