راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان باعث یأس دشمنان است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان، باعث یأس دشمنان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۱ آبان ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تسلیت و بزرگداشت ایام اربعین حسینی (ع) و دهه آخر ماه صفر، حضور میلیونی مردم در مراسم پیاده روی بزرگ اربعین را نشان ارادت آنان به ائمه اطهار (ع) بیان کرد.

وی گفت: اتحاد و همدلی در برپایی مراسم اربعین، باعث ناامیدی دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز تأکید کرد: ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی، استقامت همگانی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

نکونام افزود: رویکرد اساسی حماسه ۱۳ آبان، بر استکبارستیزی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران استوار است و حضور باشکوه در راهپیمایی این روز باعث یأس دشمنان است.

وی با بیان اینکه آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست اضافه کرد: ۱۳ آبان باید موجب تقویت روحیه انقلابی همراه با بینش و بصیرت جوانان و آشنایی آنان با توطئه‌های شوم آمریکا باشد.

نکونام ادامه داد: آمریکا به دلیل خوی استکباری، همواره حقوق بشر و تمامی معاهدات بین المللی را نقض می‌کند و در این خصوص باید پاسخگو باشد.

وی همچنین با اشاره به هفته پدافند غیرعامل گفت: آگاهی در برابر توطئه‌ها و مقابله با تهدید نرم دشمنان از اهداف اصلی پدافند غیرعامل است.

انتهای پیام/ز

۱۳ آبان روز ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان است

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار