پارس جنوبی جم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۵:۳۰ فردا مقابل سپیدرود رشت به میدان می‌رود.

پارس جم فردا با سپیدرود رشت رو به رو می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این دیدار در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.

این دیدار در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد و تیم پارس جنوبی جم امیدوار است بتواند دومین پیروزی بیرون از خانه را در این ورزشگاه به دست آورد.

این تیم که دیدار خانگی هفته پیش را مقابل صنعت نفت آبادان ۲-۲ مساوی کرد، اکنون با ۱۳ امتیاز در مکان هشتم جدول لیگ برتر است و سپیدرود رشت با سه امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

امروز نشست خبری پیش از دیدار این دو تیم، بدون حضور مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم برگزار شد.

امیر صادقی پناه، مدیر رسانه‌ای تیم پارس جنوبی علت حضور نداشتن تارتار را ناهماهنگی هیات فوتبال گیلان درباره زمان برگزاری این نشست عنوان کرد و گفت: روز قبل به روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اعلام کردم تیم پارس جم پنجشنبه صبح با اتوبوس به رشت خواهد آمد و به همین دلیل قرار بود بعد از ظهر نشست برگزار شود، اما بدون هماهنگی با ما نشست خبری را ساعت ۱۲:۳۰ برگزار کردند.

در همین حال، مربی تیم سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: به طور حتم ما برای کسب پیروزی دراین دیدار خانگی مقابل پارس جنوبی حضور می‌یابیم و هدف ما این است که با حمایت طرفداران خونگرم خود، برابر این تیم به برتری برسیم.

علیرضا امامی فر افزود: برای حضور در این دیدار، شناختی کلی از تیم پارس جنوبی داریم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم.

وی بیان کرد: مهدی تارتار سرمربی و سایر کادرفنی تیم پارس جنوبی، نوع تفکرشان نسبت به سال گذشته تفاوت کرده و به طور حتم این تیم به دنبال جایگاهی مناسب‌تر نسبت به فصل گذشته است.

انتهای پیام/ک

فردا مصاف پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.