گودرزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بارش برف و باران در برخی نقاط کشور/آسمان شهرهای خسروی و ایلام صاف است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز برای برخی استان های کشور بارش باران و برف پیش بینی می شود.

بارش برف و باران در برخی نقاط کشور/آسمان شهرهای خسروی و ایلام صاف است

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز با تاثیر جریانات شمالی در استان گیلان و مازندران و برخی نقاط استان اردبیل، گلستان و شمال آذربایجان شرقی بارش باران در ارتفاعات رشته کوه البرز در استان زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران پیش بینی می شود.

وی افزود: روز یکشنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی از سمت جنوب و غرب به کشور در برخی نقاط استان واقع در این مناطق افزایش ابر و در اواخر وقت بارش پراکنده خواهیم داشت.

گودرزی با اشاره به اینکه سامانه بارشی روز دوشنبه از غرب وارد کشور می شود، بیان کرد: براین اساس روز سه شنبه کل نیمه غربی کشور را بارش فرا می گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی سه روز آینده برای پاره ای از مناطق استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان وزش باد شدید و در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی آسمان امروز نجف و کربلا را صاف اعلام کرد و افزود: از اواخر روش شنبه بارندگی در شهرهای نجف و کربلا آغاز می شود.

گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوای شهرهای مرزی گفت: امروز آسمان شهرهای مهران، ایلام و خسروی صاف است و پیش بینی می شود که بارش ها از روز دوشنبه در این شهرها آغاز شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در پایان آسمان تهران را تا اواخر روز دوشنبه صاف اعلام کرد.

/

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 11 آبان ماه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار