امام جمعه شهرضا گفت:در طول این ۴۰ سال همه مشکلات به خاطر آمریکا و صهیونیست نیست، در داخل کشور خیلی‌ها پیاده‌نظام دشمن هستند و ناامیدی ایجاد می‌کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی امام جمعه شهرضا دیروز در جلسه شورای اداری شهرضا با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار داشت: همه پروژه‌ها، نشست‌ها و همایش‌ها به خاطر مسائل اقتصادی است اما در باب اخلاق‌مداری صحبتی نمی‌شود، در حالی که از همه چیز بیشتر به اخلاق اسلامی نیاز داریم.

وی با تأکید بر این‌که اگر اخلاق در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود، افزود: در برخوردها، معاشرت‌ها و داد و ستدها اخلاق اسلامی کم‌رنگ است باید در ادارات، مدیریت و مواضع‌مان اخلاق اسلامی رعایت شود.

امام جمعه شهرضا با اشاره به این‌که دشمن فشار اقتصادی، روانی و عملی به کشور وارد کرده است، گفت: در طول این 40 سال همه مشکلات به خاطر آمریکا و صهیونیست نیست، در داخل کشور خیلی‌ها پیاده‌نظام دشمن هستند و ناامیدی ایجاد می‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که بیش از 70 درصد از مشکلات را می‌توانیم در داخل حل کنیم، عنوان کرد: باید با مردم شفاف صحبت کرد، همه مسؤولان بر شفاف‌سازی تأکید دارند اما عملی نمی‌کنند.

یعقوبی با بیان این‌که در شهرک صنعتی رازی کارگاه‌ها و کارخانه‌های بسیاری تعطیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: نباید مشکلات را مخفی کرد، وقتی کار و اشتغال نباشد معیشت مردم با مشکل روبه‌رو می‌شود.

وی با بیان این‌که اگر هرکسی در جای خود نباشد مشکلات بسیاری به وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: افراد ناکارآمد باید کنار بروند، ماندن این افراد در جایگاهشان خلاف عدالت اسلامی و رویه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه شهرضا با بیان این‌که همه کارها برای رضایت مردم انجام می‌شود، تصریح کرد: امروز روز دشمنی نیست، امروز روز کار و تلاش است باید با وحدت کلمه آبروی نظام و مملکت را حفظ کرد.

وی با اشاره به راهپیمایی 13 آبان، گفت: 13 آبان امسال با سال‌های دیگر متفاوت است تمام تلاش دشمن این است که این روز، روز تلخی برای ملت ایران باشد بنابراین حضور همه‌جانبه مدیران، مردم، دانشگاهیان و دانش‌آموزان در این اجتماع ضروری است و شعار مرگ بر آمریکا باید با شدت بیشتری فریاد زده شود.

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد، فرماندار شهرضا نیز در ادامه جلسه با اشاره به پیشینه شهرضا، اظهار داشت: دو شهرک صنعتی و 4 ناحیه صنعتی، 5 دانشگاه، 3 مرکز نظامی مهم کشوری، بقاع متبرکه و عشایر کوچنده از ظرفیت‌های شهرستان شهرضا است.

وی با بیان این‌که در شهرضا فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، افزود: شهرستان شهرضا مانند دیگر مناطق استان اصفهان دارای مشکلات مالی و اداری فراوانی است، پایین بودن سقف اعتبارات بانکی، کمبود تسهیلات بانکی با بهره پایین، وثیقه‌های بالای بانکی برای بخش خصوصی، عدم آب‌رسانی به کانال دشت مهیار و کمبود اعتبارات دولتی برای پروژه‌ها از مهمترین مشکلات شهرستان شهرضا است.

فرماندار شهرضا با بیان این‌که شهرضا به دلیل موقعیت جغرافیایی خدمات کشوری ارائه می‌دهد، گفت: شهرستان شهرضا به شهرستان‌های همجوار خدمات درمانی ارائه می‌دهد اما امکانات آن برای یک شهر است.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرضا

برچسب ها: آمریکا ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.