نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن با توطئه امنیت و اقتصاد کشور را با جنگ روانی و اقتصادی برهم بزند و هرگز به این نیت شومشان نمی‌رسند و ایران اسلامی همچنان مقتدر می‌ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان به ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مختص دانش‌آموزان نیست و امسال همه مردم باید در راهپیمایی شرکت کنند.

امام جمعه مرکز مازندران گفت: دشمنان می‌خواهند ۱۳ آبان ایران را تحریم نفتی کنند تا کسی یک قطره نفت از ایران نخرند، مگر در این چهل سال تحریم کردند چه اتفاقی افتاد و همیشه از اول انقلاب تحریم بودیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک بنای دینی است و کسی نمی‌تواند آن را تخریب کند، افزود: دشمن با توطئه امنیت و اقتصاد کشور را با جنگ روانی و اقتصادی برهم بزند و هرگز به این نیت شومشان نمی‌رسند و ایران اسلامی همچنان مقتدر می‌ماند.

امام جمعه ساری گفت: دستگاه‌های اجرایی با هدایت مقام معظم رهبری از این گردنه عبور می‌کنند.

آیت‌الله طبرسی افزود: ۴۵ روز عزاداری توسل خوبی است و این گریه‌ها سرمایه حسینی، نبوی و فاطمی با اعتقاد درست وارد قیامت شویم و تقوا داشته باشیم مشمول شفاعت هستیم.

وی گفت: دشمن نمی‌خواهد شیعه نام و نشان داشته باشد و تحریم‌ها از این جهت است که می‌خواهند مردم را به ستوه بیاورند و مردم بگویند اشتباه کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: امریکا و همپیمانانشان هیچگاه نمی‌توانند در ایران موفق شوند و مردم ایران اوضاع گرانی، بیکاری را به خاطر امام حسین (ع)، قرآن و پیامبر تحمل، صبر و مقاومت می‌کنند.

آیت‌الله طبرسی گفت: اگر این اعتقاد مردم نبود جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانست ۴۰ سال بماند و این‌ها از جان گذشته هستند.

وی افزود: علما عربستان حرکت ارتباط پادشاه با اسرائیل را محکوم کردند و حتی رابطه با رژیم صهیونیستی را حرام اعلام کردند و این یک امتیاز مثبت برای ایران است.

وی با بیان اینکه استکبار جنگ روانی را علیه ایران شروع کردند، گفت: می‌خواهند با این عملیات روانی بین مردم، دولت و اسلام فاصله بیندازند و با این اتحاد نمی‌توانند کاری کنند.

انتهای پیام /آ

برهم زدن امنیت با اقتصاد کشور توطئه دشمن است

برچسب ها: مجلس خبرگان ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.