نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را به شعور سیاسی تبدیل کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان ظهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد که در محل مصلی الغدیر این شهر برگزار شد اظهار داشت: سه مناسبت در ۱۳ آبان اتفاق افتاده است که باعث شد این نامگذاری در فرهنگ عمومی شکل بگیرد تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام وبعد از انقلاب شهادت تعدادی از دانش آموزان در اعتراض به جنایات آمریکا ومسئله کاپتولاسیون وتبعید حضرت امام بود وجنایت آمریکا ونفرت مردم ایران نسبت به آمریکا در همه آن‌ها مشترک است.

ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را به شعور سیاسی تبدیل کردند+تصاویر

وی افزود: شعار مرگ برآمریکا شعار رفتار غیر انسانی وحشیانه امریکا نسبت به مردم ایران است. وی ادامه داد: ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را به شعور سیاسی تبدیل کردند امروز شعار مرگ برآمریکا یک وحدت است وشعار مرگ بر آمریکا قدرت آمریکارا رو به افول ونابودی کشاند.

ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را به شعور سیاسی تبدیل کردند+تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: امسال در ۴۰ سال پیروزی انقلاب شرکت وروحیه استکبار ستیزی خورد را به نمایش می‌گذاریم وپیروزی دیگری دیگری برای ملت ایران رقم میخورد.

وی همچنین گفت:۲۷ ماه صفر روز وقف نامگذاری شده است که از دستورات اسلام است واولین واقف در اسلام پیامبر بودند وقف ظرفتیت بسیار مهم است که تمام اهداف اسلام را می‌شود با این این ظرفیت به ثمر رساند وباعث تحقق پیشرفت نظام اسلامی است.

وی ادامه داد:وقف درخت پرثمر اقتصادی و منبع درآمد نظام اسلامی است اگر اربعین وعاشورا ونام امام حسین (ع) زنده است به برکت وقف است و دامنه وسیعی دارد و برای اسلام میراث ماندگاری است.

ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را به شعور سیاسی تبدیل کردند+تصاویر

وی افزود: مناسبت ۱۴ ابان فرهنگ عمومی یعنی فرهنگ قالب وگسترده‌ای که درمیان مردم رواج دارد فرهنگ کار تعاون احسان ونیکی وفرهنگ نظافت فرهنگ نوع دوستی ودوری از اسراف است.

انتهای پیام/م

  شعور سیاسی ملت ایران با شعار مرگ بر آمریکا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.