حجت الاسلام و المسلمین عبدوس گفت: قشر جوان جامعه امروز با ایمان و اطاعت از رهبری برابر تمام مشکلات و فشارهای اقتصادی دشمنان ایستادگی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر گفت: نخبگان و اندیشمندان در راستای تدوین سند چشم انداز ۵۰ ساله کشور اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، افزود: این الگو که نشان از درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری دارد، پیشرفت و آبادانی همیشگی کشور را منجر می‌شود.

حجت الاسلام عبدوس اظهار داشت: با وجود همه مشکلات و تهدیدها، ۲۵ میلیون جمعیت در راهپیمایی اربعین از شیعه، سنی و کشور‌های مختلف به سمت کربلا حرکت کردند که نشان از اتحاد شیعه و سنی دارد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به این که نقشه‌ها و دسیسه‌های استکبار به منظور جدایی مسلمانان شکست خورده است ادامه داد: اتحاد شیعه و سنی و قرار گرفتن آنان در یک صف، زمانی رخ داده است که دشمنان اسلام همه توان و نیرو‌های خود را برای تخریب رابطه و ایجاد تفرقه بین مسلمانان به کار بستند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن شناسی برای نسل جوان آسان شده است و این قشر با ایمان و اطاعت از رهبری برابر تمام مشکلات و فشار‌های اقتصادی دشمنان ایستادگی می‌کنند.
عبدوس با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) درباره آمریکا که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند یادآور شد: با گذشت ۴۰ سال، این امر به طور کامل محرز شده است.

وی با اشاره به ضرورت‌ها برای پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان بیان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان در جبهه‌های نبرد امری اجتناب ناپذیر است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان این که دشمن در پی سست کردن پایه‌های مقاومت است، تصریح کرد: در کنار ایستادگی و دوری از کاهلی، یاد و ذکر خدا موجب بی اثری وسوسه و دسیسه‌های تفرقه انگیز دشمنان می‌شود.

عبدوس با اشاره به ضرورت داشتن عزت نفس جامعه در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی، خاطر نشان کرد: اطاعت و تبعیت از فرمان‌های رهبری و نظم پذیری سبب جلوگیری از نزاع و افزایش تقویت نیروی جبهه‌های داخلی می‌شود.

انتهای پیام / گ

اعتلای کشور در گرو تدوین الگوی اسلامی ایرانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.