معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص برگزاری جشنواره انار در اورامانات کرمانشاه، گفت: اصل این جشنواره نباید منتفی شود و ضروری است آن را تقویت کنیم.

جشنواره  انار نباید منتفی شودبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه  با بررسی راهکارهای برپایی منسجم جشنواره انار اورامانات کرمانشاه گفت: کرمانشاه استانی ثروتمند است، اما در شاخص توسعه در رتبه 27 و 28 کشور قرار دارد باید از همه ظرفیت های موجود در استان در راستای توانمندسازی مردم استفاده کنیم تا مردمی ثروتمند داشته باشیم.

وی تاکید کرد: هرچه افراد یک جامعه ثروتمند باشند، میزان شیوع آسیب های اجتماعی نیز در میان آنان کاهش پیدا می کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گردشگری و برگزاری رویدادهای گردشگری را یکی از ظرفیت ها بسیار مهم در استان کرمانشاه خصوصا در منطقه اورامانات دانست و افزود: جشنواره شکرگذاری انار از جمله این رویدادهاست که طی سالهای گذشته به عنوان یک ظرفیت مهم گردشگری در استان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: امسال نیز اطلاع رسانی گسترده ای درخصوص برگزاری این جشنواره انجام شده و گردشگران بسیار زیادی برای حضور در این جشنواره تمایل دارند.

الهی تبار بابیان اینکه حضور گردشگران در منطقه علاوه بر بُعد تبلیغات گردشگری، به توسعه منطقه در ابعاد مختلف نیز کمک می کند، گفت: اصل برگزاری این جشنواره، اصلی درست است که نباید منتفی شود، بلکه باید آن را تقویت کنیم.

وی به انتقادات ماموستا قادری امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه 27 مهر نسبت به برخی اتفاقات رخ داده در برگزاری این جشنواره در اورامانات اشاره کرد و یادآورشد: ماموستا قادری از جمله شخصیت های بزرگ و دلسوز مردم و انقلاب هستند. در این راستا اگر ایشان ملاحظاتی را درخصوص نحوه برگزاری این جشنواره دارند باید در نظر گرفته و رعایت شود.

معاون سیاسی امنیتی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این جشنواره با رعایت شئونات اسلامی باید برگزار شود،  بیان کرد: مردم برگزار کننده این جشنواره و دستگاه های دولتی نیز در بحث های ترافیکی، امنیتی و ... پشتیبان کننده آن باشند.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری جشن شکرانه انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.