امام جمعه اهواز گفت: در چند سال گذشته شاهد توسعه زیرساخت ها در مسیر پیاده روی اربعین هستیم که جای قدردانی و تشکر دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز داشت: در سال های نخست زیرساخت هایی همچون آب شرب و جاده مهیا نبود وخدمات ارائه شده توسط عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بی نتیجه نمی ماند.

وی با اشاره به توسعه زیر ساخت ها در مسیر زوار اربعین افزود: شاید اگر این زیر ساخت ها برای مراسم اربعین نبود ساخت آن ها سال ها زمان می برد اما مسئولان به عشق امام حسین (ع) در کوتاه ترین زمان ممکن این زیرساخت ها را توسعه دادند.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد:  مرز چذابه به دلیل حضور پرشور زوار و خدمتگزاران به کربلای صغری مشهور شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: سال 43 امام خمینی (ره) به لایحه کاپیتولاسیون ( مصونیت قضایی آمریکاییان در ایران) اعتراض کرد که همین امر منجر به تبعید ایشان در 13 آبان ماه شد.

آیت الله موسوی جزایری گفت: در سال 57 نیز دانشجویان علیه رژیم شاه دست به تجمع زده بودند و دانش آموزان دبیرستانی نیز در حمایت از آن ها به سمت دانشگاه حرکت کردند اما ماموران شاهنشاهی تعدادی زیادی از آن ها را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوی آمریکا بیان داشت: در سال 58 نیز دانشجویان متوجه حرکات جاسوسی در سفارت آمریکا شدند از همین رو این لانه جاسوسی را تسخیر کردند به همین جهت روز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

انتهای پیام/م

خدمات رسانی به زائران اربعین افزایش یافت

برچسب ها: اربعین ، مرز چذابه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.