مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا(ع) گفت:یادواره شهدا به ما این نهیب را می زند که ما مدیون خون شهدا هستیم.

یکی از مهم ترین مسیرهای استراتژیک شهیدان مبارزه با مستکبرین استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار یوسفعلی زاده مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا، خراسان رضوی با حضور در آیین سالگرد شهادت سردار سمائی گفت: سردار سمائی فردی گوشه نشین نبود و در کسوت یک بسیجی به دنبال آرمان مقدس خود رفت و به آن رسید و این همان وظیفه شناسی است.

وی افزود: یادواره شهدا به ما این نهیب را می زند که ما مدیون خون شهدا هستیم و باید عمل و سلاح آنان را به دوش بکشیم و یاد آنان را زنده بداریم.

مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا، خراسان رضوی با بیان اینکه شهادت  محصول جهاد در راه خدا  است گفت: جهاد یعنی مبارزه با نفس، دشمن متجاوز و مبارزه با دشمنی که پشت نقاب نفاق، خود را پنهان کرده است.

یوسفعلی زاده افزود: راه روشن انقلاب نه تنها با شیطنت دشمن خاموش نشده است بلکه به برکت خون شهدا و هدایت پیامبرگونه امام خمینی و مقام معظم رهبری این راه ادامه دارد و می تواند با قدرت و عزت ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه شیطان  بزرگ  در کمین انقلاب است؛ ادامه داد: یکی از دغدغه های مهم شهدا این بوده است که ما عهد شکنی نکرده و درراه انقلاب کم نیاوریم و ما باید مراقبت کنیم که پا روی خون شهدا نگذاریم.

انتهای پیام// م.م
 

برگزاری یادواره شهید سمائی در مه ولات

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.