به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم  آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

2232...0919: من از یکشنبه صبح ویزا و پاسپورت برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردم الان پنجشنبه هست و هنوز به دستم نرسیده است. اداره گذرنامه کرج هم رفتم گفتند که هنوز تحویل پست نشده است. اربعین رسید و ما هنوز نرفتیم.

 

8625...0912: می خواستم در مورد پراید سفری که تحویل گرفتم و مورد داره و هیچ کس پاسخگو نیست گزارش بدهم. ۲۴ ساعت نمی شد تحویل گرفتم این سومین روز که آوارم و جواب نگرفتم.

 

5211...0913: زمان تحویل خودرو ما از شرکت سایپا فرا رسیده و با توجه به گفته شورای تنظیم بازار تا مشخص نشدن قیمت های جدید خودروسازان باید با نرخ قبلی خودرو تحویل دهند ولی شرکت سایپا دعوت نامه های تحویل خودرو را صادر نمی کند. تو را به خدا پیگیری کنید با تشکر

 

1239...0913: مربی پیش دبستان سال گذشته تعدادی را جذب کردن و به ما گفتن امسال و الان هم هیچ خبری نیست و در صورتی که سال های سال کار کردم هنوز بلاتکلیفم از شما خواهش می کنم پیگیری کنید.

 

1437...0911: چرا نظام پرداخت و همسان سازی حقوق ها خصوصا بازنشستگان کشوری و لشکری طی چهل سال  اجرا نشده و نمی شود؟ تازه قرار شدطی 7ماه امسال حقوق آنان کمتر از دو و نیم میلیون تومان نباشد. اطلاع رسانی کنید.

 

9381...0910:  ما کشاورزان خراسان چه کنیم از دست دلال ها.  تو شهرستان باخرز دو تاجر چینی آمدند و گل های زعفران شهرستان را تا کیلویی ۲۰۰ هزار تومان می خریدند و چند روزی بود که کشاورزان خیلی از قیمت ها خوشحال بودند تا اینکه یکی از سازمان های دولتی شهرستان  آمدند جلوی این ها رو  گرفتن و الان گل زعفرون را دلالا ۸۰ تا ۹۰ تومان بیشتر نمی خرند و تا ۱۰۰ درصد سود نکنند قانع نمی شوند. این چه وضعیه.  تو را به خدا یک کاری بکنید. الان همه پول میره تو جیبشون با این وضعیت همه کارگرها ضرر می کنند.

 

1149...0916: لطفا پیگیری کنید چرا سپاه پاسداران فارغ التحصیلان پیام نور را جذب نمی کند در صورتی که مدرک پیام نور مورد تایید وزارت علوم هست!

 

6529...0910: ما جمعی از پرسنل علائم راه آهن تهران هستیم که شغل ما فوق حساس و پر مسئولیت که با جون ۷۰۰ مسافر قطار در ارتباط است که هر یک از نیروها حداقل ۱۰ سال سابقه کار دارند ولی متاسفانه الان نامه زدن که مارو اخراج کنند. طی تصویبیه مجلس قرار بوده ما به صورت تجمیع در بیایم و حقوق مان بالا برود. که حالا میخواهند راحت اخراجمان کنند. تو را به خدا کمکمون کنید ما همه زن و بچه داریم.

 

6765...0901: از شما تقاضا می کنم از رئیس بیمارستان شهدای تجریش بپرسید چرا به بیمارهای اورژانسی رسیدگی نمی کنند  5 روز است که مادر من بابت یک دست شکستگی آنجاست ولی هیچ خبری نیست. با تشکر. ملایر روستای مصلحان

 

4375...0917: مردم روستا فقط بیمه روستای دارند بیمه تامین اجتماعی ندارند. لطفا به رئیس جمهور بگوید تا بسته حمایتی به روستایان بدهد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار