مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: پرواز ماهان ۱۰۸۵ تهران به زابل به علت طوفان، گرد و خاک و کاهش دید افقی در زابل صبح امروز مجبور به تغییر مقصد و فرود در زاهدان شد.

حمیدرضا پارسا  مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با بیان اینکه افزایش میزان غلظت گردوغبار در سیستان دید افقی را در فرودگاه زابل به ۱۲۰۰ متر کاهش داد؛ گفت: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان از مبدا تهران به مقصد زابل به علت طوفان و گرد‌وخاک و کاهش دید افقی در زابل صبح امروز مجبور به تغییر مقصد و فرود در فرودگاه زاهدان شد.

وی ادامه داد: پرواز مجدد این هواپیما از فرودگاه بین المللی زاهدان به سمت زابل بستگی به مساعد شدن شرایط جوی منطقه سیستان دارد.

وی افزود:طبق اعلام شرکت هواپیمایی قشم ایر پرواز شماره ۱۲۶۶ و ۱۲۶۷ این شرکت امروز ۱۲ آبان ماه در مسیر مشهد زابل مشهد به علت طوفان گردوخاک کاهش دید در فرودگاه زابل لغو شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان افزود: هر سال در این ایام پرواز‌های متعددی در فرودگاه زابل در پی وزش طوفان ریزگرد‌ها و کاهش دید افقی لغو می‌شود.

طوفان شدید پرواز زابل-مشهد و بلعکس را لغو کرد

مدیر فرودگاه زابل گفت:پرواز مسیرمشهد - زابل - مشهد و بالعکس به دلیل توفان گرد و خاک شدید در منطقه سیستان لغو شد.

محمد مهدی سرگزی مدیر فرودگاه زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ظهر امروز پرواز هواپیمای شرکت قشم ایر در مسیر مشهد زابل و بالعکس قرار بود از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد پرواز و وارد فرودگاه زابل شود که به دلیل کاهش شدید دید افقی ناشی از توفان گرد و خاک در منطقه سیستان پرواز این مسیر در فرودگاه زابل لغو شد.

وی ادامه داد: دید کمتر از ۱۲۰۰متر ناشی از توفان گرد و خاک سبب لغو آن شد.

به گفته کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان غلظت ذرات معلق در هوای منطقه سیستان امروز به ۴۲برابر حد مجاز رسید.

لغو پرواز ایرانشهر زابل تهران

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان وبلوچستان گفت:طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان ایر پرواز‌های ۱۰۸۵ و ۱۰۸۴ این شرکت در مسیر ایرانشهر زابل تهران به علت طوفان و گردوخاک شدید در سیستان لغو شد.

انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار