توزیع بیش از سه هزار تایر ناوگان سنگین در خراسان شمالی

سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: سه هزار و ۱۲۸ حلقه تایر ناوگان سنگین در خراسان شمالی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛  احمد کاظم پور سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۱۲۸ تایر در بین ناوگان سنگین استان توزیع شده است ، گفت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته و جذب تایر در سایز‌های سنگین از ۱۴ تیرماه تاکنون چهار هزار و ۴۹۲ تایر  در استان جذب شد.

وی افزود: اختصاص تایر به ناوگان بر اساس پیمایش ناوگان خواهد بود و اطلاعات پیمایش ناوگان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل استان از سامانه اخذ و تایر‌های جذب شده در بین فعالان عرصه حمل و نقل توزیع خواهد شد.

کاظم پور گفت: آمار و اطلاعات ناوگان حمل و نقل خراسان شمالی بر اساس اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه است که این تعداد در سامانه ملی حمل و نقل، حدود سه و ۶۰۰ دستگاه عنوان شد که براساس همین آمار و اطلاعات، سهم استان در کارگروه تایر کشور تعیین شد.

وی افزود: پیگیری‌های لازم برای اصلاح آمار و اطلاعات ناوگان استان توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها در سامانه ملی برای جذب تایر بیشتر در دست اقدام است.

انتهای پیام / ب

وجود بیش از چهار هزار دستگاه ناوگان سنگین در خراسان شمالی

برچسب ها: صنعت ، ناوگان عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.