رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت:امروز در حوزه اقامتی و تجاری شاهد پروژه‌های فراوانی در مشهد هستیم.

سرمایه‌گذاری در مشهد باید به سمت ارائه خدمات به زائران و مجاوران سوق داده شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ احمد نوروزی رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید سرمایه‌گذاری در شهر به سمت ارائه خدمات به زائران و مجاوران سوق داده شود و بر این اساس ما امروز در حوزه اقامتی و تجاری شاهد پروژه‌های فراوانی در شهر مشهد هستیم، اما در حوزه‌های دیگر برای گذراندن اوقات فراغت زائران که حداقل ۱۳ ساعت وقت آزاد دارند، کار خیلی کمی انجام داده‌ایم.

وی افزود:به دنبال مطالعه‌ای پیرامون اقتصاد شهر و احصای نیاز‌های شهر هستیم که کار بسیار مهمی در مسیر افزایش بازده سرمایه‌گذاری‌ها در شهر است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مهم‌ترین مزیت شهر مشهد زائر است، تصریح کرد: این طرح باید به بهترین نحو از سوی شهرداری انجام شود تا ببینیم مشهد چه نیاز‌هایی برای خدمت شهروندان و زائران دارد و بر همین اساس طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و یا مشارکتی تعریف شود.

نوروزیان گفت: شهرداری مشهد نیز لایحه‌ای به نام مشوق‌های سرمایه‌گذاری در دست تهیه دارد که سعی شده در آن سمت‌وسوی سرمایه‌گذاری در آینده را تعریف کند یعنی مشهد در آینده چه نیاز‌هایی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و چه امتیازاتی باید در آن حوزه‌ها به سرمایه‌گذار داده شود.

وی افزود: نکته مهم و مورد تاکید اینکه اگر می‌خواهیم مشکل کارگران سر گذر و مشکل جوانان فارغ‌التحصیل و بسیاری از معضلات اجتماعی و حتی نا‌امنی‌ها را حل کنیم باید بسترسازی سرمایه‌گذاری‌ها در شهر گسترش یابد.

انتهای پیام// ز. م


افزایش بستر سرمایه گذاری برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران

برچسب ها: شهرداری ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.