مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از تلاش این مرکز برای ارتقای کیفی برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نشست مدیران کل صدا و سیما و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، ظرفیت‌های موجود و توسعه همکاری برای ارتقای فرهنگی، هنری و محتوایی برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان بررسی شد.

مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به پرمخاطب بودن تولیدات بخش کودک و نوجوان، از تلاش برای شناخت ظرفیت‌ها و ارتقای کیفی این برنامه‌ها خبر داد.

وی افزود: افزایش تعاملات و همکاری دستگاه‌های دولتی و مردم، زمینه ساز و لازمه ارتقای برنامه‌ها، کسب موفقیت‌ها و دستاورد‌های فرهنگی، هنری و محتوایی اثرگذار و مفید در این حوزه است.

عظیمی اضافه کرد: شناخت و معرفی ظرفیت‌های بخش کودک و نوجوان در رشته‌های مختلف را از اولویت‌های مهم صدا و سیمای استان است و از طرح‌ها و برنامه‌های نو، جذاب و کارآمد در این راستا استقبال می‌شود.

فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری هم ضمن تشکر از همکاری خوب و تولیدات مفید صدا و سیمای استان در رابطه با گروه سنی کودک و نوجوان گفت: هنر‌های نمایشی، تئاتر، قصه گویی، شاهنامه خوانی و کتابخانه سیار، از برنامه‌ها و فعالیت‌های قابل طرح کانون در تولیدات رادیویی و تلویزیونی است.
 
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری هم اکنون دارای ۳۰ هزار نفر عضو در ۲۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت و ۴ کتابخانه سیار روستایی و پستی می‌باشد.

انتهای پیام/ش

همکاری صدا و سیما و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار