مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت خبرنگاری نیازمند تعهد، دانش و تخصص است.

فعالیت ۶ گروه خبری در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷ و همزمان با روز خبرنگار، در آیین تجلیل از خبرنگاران و عوامل خبری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بویژه خبرنگار شهید محمود صارمی اظهار داشت: رسالت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در برهه کنونی که دوران شبیخون رسانه‌ای و جنگ نرم استکبار جهانی است، بسیار سنگین و حساس می‌باشد.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و از جمله در مباحث فرهنگی و اقتصادی علیه ملت ایران اظهار داشت: ریشه یابی، شفاف سازی و تنویر افکار عمومی جامعه پیرامون نقش و هدف دشمن در شرایط اقتصادی امروز کشور و همچنین انعکاس مطالبات به حق مردم، از وظایف رسانه‌ها و خبرنگاران می‌باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: خبرنگاران برای حضور موثر و نقش آفرین در عصر ارتباطات و جنگ رسانه‌ای امروز، نیازمند تعهد، دانش و تخصص لازم هستند.

عظیمی از خبرنگاران خواست: در فعالیت‌های خبری، با نهایت صداقت، مسئولیت پذیری، امانتداری و دلسوزی، و به دور از هر گونه جانب‎داری در مسائل مختلف، برای خدمت به مردم، ایجاد وحدت و همدلی در جامعه، خنثی‎سازی توطئه‌های دشمن و اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به شهادت رسید.

انتهای پیام/ش

رسالت جبهه رسانه‎ای انقلاب، سنگین و حساس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار