نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم غیور و همیشه در صحنه انقلاب خواست تا با حضور حماسی خود در یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هیمنه پوشالی آمریکا را در هم بشکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت از مردم انقلابی گیلان دعوت کرد تا با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، هیمنه پوشالی آمریکا را در هم بشکنند.

وی با اشاره به تبعید امام خمینی به ترکیه، شهادت دانش آموزان مظلوم و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ۳ رویداد تاریخی ۱۳ آبان ماه گفت: ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از آرمان‌های انقلاب امری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت از قشر‌های مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی استان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان خواست تا با حضور گسترده و آگاهانه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان حماسی دیگر خلق کنندو ایستادگی خود در برابر استکبار را به رخ جهانیان بکشند.

همچنین ولی داداشی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن دعوت عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: مردم ایران اسلامی فردا با حضور پر شور خود در راهپیمایی دشمنان را ناامیدتر می‌کنند.

وی افزود: با توجه به تحرکات اخیر استکبار جهانی به ویژه آمریکا علیه مردم و نظام، ملت ایران فردا پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می‌کنند و اتحاد خود را به رخ آمریکا می‌کشند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: آمریکا بداند که مردم ما همیشه و در همه حال پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و تا پای جان از آرمان‌های والای آن دفاع می‌کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.