رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور تاکید کرد:

آمادگی همه دستگاه ها در حوزه‌های زیرساخت - سایبری و تحریم‌ها

در شورای پدافند غیر عامل استان همدان بر آمادگی دستگاه‌های مختلف در حوزه‌های زیرساخت - سایبری و تحریم‌ها تاکید شد.

آمادگی همه دستگاه ها در حوزه‌های زیرساخت - سایبری و تحریم‌هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در ارتباط مشترک با استانداران از طریق ویدئو کنفرانس با اشاره به اینکه پدافند غیر عامل در حوزه غیر نظامی و دارای اهمیت بسیاری است، گفت: با توجه به گسترش فن آوری‌های امروز باید مراقب این تهدیدات بود.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا بدنبال عملیات روانی از طریق فضای مجازی در بین مردم است گفت: دشمن می‌خواهد در بین مردم یاس و نامیدی ایجاد کند.

رئیس سازمان پدافند غر عامل همچنین با تاکید بر اینکه امکانات زیر ساختی در حوزه‌های مختلف باید گسترش یابد افزود: باید همواره در حوزه‌های مختلف حتی مقابله با تحریم‌ها آماده بود.

نیکبخت استاندار همدان هم با اشاره به اینکه طرح جامع پدافند استان در حال تهیه است گفت: در حوزه‌های فرهنگی از جمله برگزاری همایش‌های سایبری – زیستی – انرژی اقدامات مناسبی در استان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید در مراسم ۱۳ آبان همگان مشارکت پرشوری داشته باشند، افزود: دانش آموزان هم در این روز به طور ویژه در کنار دیگران حضور خواهند داشت.

هشتم تا ۱۴ آبان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده و ۱۸۰ برنامه مختلف در استان از جمله رزمایش – همایش‌های مختلف – نمایشگاه‌ها – کارگاه‌های آموزشی و مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

لزوم آمادگی دستگاه‌های مختلف در حوزه‌های زیرساخت - سایبری و تحریم‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.