سلیمانی گفت:با ورود شرکت های دانش بنیان ضعف پوشش و بازاریابی صنعت بیمه مرتفع شده و امنیت افزایش می یابد.

ورود استارتاپ ها ضعف پوشش بیمه ای را کاهش می دهدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،غلامرضا سلیمانی،رئیس کل بیمه مرکزی در آئین تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی در راستای سیاست های توسعه اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم گام موثری برای گسترش چتر بیمه در شرکت های دانش بنیان برداریم.

وی افزود: امروز در سطح شرکت های بیمه، قوانین ،مقررات و پوشش های متنوعی داریم.همچنین جزو کشورهایی هستیم که تنوع پوشش بیمه ای را تعریف کرده ایم.

سلیمانی گفت: ورود استارتاپ ها به بخش بیمه می تواند ضعف بازاریابی را از بین ببرد و موجب افزایش امنیت مسئولیت و مدیریت خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: امیدواریم بتوانیم با ورود شرکت های دانش بنیان معضلات حال حاضر بیمه ای را کاهش دهیم.

وی افزود:استارتاپ ها می توانند در بحث بهینه کردن هزینه ها برای خانواده ها موثر باشند.

سلیمانی در پایان گفت: در سطح کشور ۱۰ استارتاپ بیمه ای وجود دارد و در حال تنظیم مقررات هستیم تا از نظر صلاحیت فنی و بیمه ای بررسی شوند.

مشتاقیم استارتاپ های بیمه ای را به برند تبدیل کنیم

وی افزود: در این تفاهم نامه در تلاشیم تا به این شرکت ها که در حال حاضر به عنوان شعب فعالیت می کنند را به یک نشان و برند تبدیل کنیم که با قوانین بیمه ای به صورت مستقل فعالیت کنند.

مدیر عامل بیمه مرکزی با اشاره به فعالیت برخی از این استارتاپ ها گفت: صنعت بیمه در برخی از موارد دارای ضعف قوانین بوده، که در حال حاضر در شورای تعیین قوانین بیمه در حال بررسی هستیم تا بتوانیم قوانین را بروزرسانی کنیم.

وی در پایان افزود: با اصلاح قوانین می توانیم به استارتاپ ها این اجازه را بدهیم که به صورت آنلاین در صورت انصراف فرد بیمه شونده از بیمه مورد نظرش،آن را لغو کند.

انتهای پیام/

فعالیت 10 استارتاپ بیمه ای در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار