رئیس شورای سیاستگذاری جایزه پژوهش سینمایی سال از لزوم حمایت‌های مادی و غیرمادی از پژوهش‌های ارسالی به این رویداد خبر داد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود اربابی رئیس شورای سیاستگذاری جایزه پژوهش سینمایی سال گفت: طبیعی است که جایزه پژوهش سینمایی سال باید علاوه‌ بر جوایز مادی که به بهترین پژوهشگر اهدا می‌کند حمایت های دیگری هم از پژوهش‌ها داشته باشد به همین منظور برگزارکنندگان جایزه شرایطی را مهیا می‌کنند تا اگر یک اثر پژوهشی منتشرنشده باشد از طرف جایزه پژوهش سینمایی مورد حمایت قرار گیرد و منتشر شود.

 وی افزود:دبیرخانه جایزه پژوهش سینمایی سال شرایطی را ایجاد می‌کند تا پژوهش‌های برتر به صورت نشست پژوهش سینمایی ارائه شوند.

برگزیدگان جایزه پژوهش سینمایی سال حمایت می‌شوند

اربابی گفت: جهت‌دهی پژوهش‌ها و مطالعات سینمایی به سوی شناسایی موضوعات کلیدی و زیربنایی سینمای ایران برای تقویت رابطه با مخاطبان، تشویق و تجلیل از تلاش‌های علمی و پژوهشی استادان، دانشجویان، اندیشمندان و خبرگان دانشگاهی و مراکز پژوهشی که سهمی از مطالعات علمی و پژوهشی خود را به سینمای ایران اختصاص داده‌اند و تقویت ارتباط متقابل پژوهشگران دانشگاهی و دیگر مراکز علمی - پژوهشی با سینماگران و دست‌اندرکاران سینمای ایران از جمله اهدافی است که این رویداد فرهنگی دنبال می‌کند.

دومین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال به دبیری احمد ضابطی جهرمی آذرماه همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

لروم حمایت های مادی از پژوهش های سینمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.