مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: رونق در سرمایه گذاری و اشتغال با حمایت از کالای ایرانی که وظیفه هر فرد ایرانی است ایجاد می شود.

حمایت از کالای ایرانی وظیفه هر فرد ایرانیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛مهدی زاده مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی در نشستی میان صنعتگران، حمایت از تولیدات داخلی را ضروری برشمرد و گفت: عمل به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی مهم‌ترین وظیفه هر فرد ایرانی است.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سطح استان، در حال اجرا بوده و مسائل ان‌ها در حال بررسی میباشد.

مدیر عامل  شرکت شهرک‌های صنعتی  استقبال از سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را بسیار خوب توصیف کرد و تصریح کرد: شرایط بسیار خوبی جهت سرمایه گذاری وجود داشته که  رونق در سرمایه گذاری و اشتغال را فراهم کرده است.

مهدی زاده اظهار داشت: شهرک صنعتی ماشین ابزار واقع در کیلومتر ۲۷ جاده مشهد- قوچان با مساحتی بالغ بر ۴۴۷ هکتار و ۲۷۱ واحد بهره برداری و سرمایه‌ای ۳ هزار ۵۷۴ میلیاردریال زمینه اشتغال ۷ هزارو ۳۲۰ نفر را فراهم کرده است.
 
نشست مشترک مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ماشین ابزار با صنعتگران و واحد‌های تولیدی مستقردر شهرک به منظور بررسی مسائل شهرک‌ها و پروژه‌های عمرانی برگزار شد.

انتهای پیام//آ. ح


فراهم کردن زمینه اشتغال بیش از ۷ هزار نفر در شهرک صنعتی ماشین ابزار

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.