امام جمعه تربت حیدریه گفت: شعار مرگ بر آمریکای امت اسلامی تعطیل پذیر نیست، این صدای رسای مظلومان و ملت‌های آزادیخواه جهان ریشه در معارف دینی و قرآنی دارد.

شعار مرگ بر آمریکا تعطیل پذیر نیستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در مراسم پایانی راهپیمای ضد استکباری مردم تربت حیدریه افزود: مبارزه با استکبار جهانی به منزله مبارزه با همه سیاستمداران و کسانی که به دنبال ظلم بر علیه امت اسلامی و سایر ملت‌های آزادیخواه جهان است و تا ریشه کنی آن این مبارزه همچنان گسترش و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکای امت اسلامی تعطیل پذیر نیست، اظهار کرد: این صدای رسای مظلومان و ملت‌های آزادیخواه جهان ریشه در معارف دینی و قرآنی دارد.

عصمتی گفت: شعار مرگ بر آمریکا برخاسته از سیاست‌های خصمانه و ظالمانه آمریکا در ۷۰ سال بر علیه ملت‌ها بویژه امت اسلامی ایران است که چه در قبل از انقلاب و چه بعد از آن به ترفند‌های مختلف بر علیه این مردم توطئه کردند.

امام جمعه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: کسانی که امروز گاهی سخن از سازش و تعامل با آمریکا می‌زنند با اصول اسلام و انقلاب بیگانه اند، از سوی دیگر تنش زدایی به بهانه رفع مشکلات یک تفکر غیر انقلابی و غلط است، زیرا چنانچه از هویت و عزت و اقتدار خود دست برداریم شاید استکبار روی خوشی نشان دهد، اما ان جامعه و ملت هرگز روی سعادت را نخواهند دید.

وی افزود: امروز همه ما آمدیم تا ضمن اعلام برائت از استکبار و ایادی مزدورش به همگان بفهمانیم که این ملت به اصول و آرمانی که امام راحل آن راترسیم کرده و ناخدای این کشتی یعنی مقام عظمای ولایت آن را هدایت و راهنمایی می‌کند پایبندیم و دست رد به سینه مستکبران و منافقین و زورگویان عالم می‌زنیم.
 
انتهای پیام// د.ش
 

آمریکا در قبل و بعد از انقلاب علیه ایران توطئه کردند

برچسب ها: 13آبان ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار