مسئول کانون راهبردگران رویش آینده نایین گفت :دومین جشنواره موشک های آبی در این شهرستان برگزار شد.

علی پوربافرانی مسئول کانون راهبردگران رویش آینده نایین در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : این جشنواره شامل در دو قسمت آموزش و مسابقه برگزار شد که دانش آموزان در سه جلسه آموزشی با محوریت آشنایی با قدرت موشکی ایران ، چگونگی سیستم موشک ها و همچنین آموزش نحوه ساخت موشک های آبی آشنا شدند.

وی بیان نمود : در قسمت مسابقه گروه ها در دو بخش برد موشک ها و بخش دقت موشک ها به رقابت پرداختند که ۳۰ نفر از دانش آموزان پسر در قالب ۱۵ تیم در این جشنواره به رقابت پرداختند.

مسئول کانون راهبردگران رویش آینده نایین هدف از برگزاری جشنواره را افزایش خلاقیت ، ایجاد شور و نشاط در میان دانش آموزان دانست.
پوربافرانی اضافه نمود : در این جشنواره با استفاده از سکوی پرتابی که دانش آموزان مستقر می شدند با دستگاه پمپ باد ، و نقاله ای که برای تنظیم درجه میزان پرتاب در نظر گرفته شده بود دانش آموزان موشک های خود را با زاویه های مختلف که معمولا 45 درجه انتخاب می کردند پرتاب می کردند .
وی در پایان با اشاره به قسمت دقت و نقطه زنی موشک ها خاطر نشان نمود : دانش آموزان پسر با هدفی که پرچم منحوس رژیم صهیونیستی اسرائیل در نظر گرفته شده بود با انگیزه و تلاش در تنظیم پرتاب ، به خوبی توانستند این پرچم را مورد اصابت موشک های خود قرار دهند.
گفتنی است این جشنواره که با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان نایین ، حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ، مجموعه فرهنگی فاطمه (س) و پایگاه بسیج امام حسین (ع) در مجموعه استادیوم تختی این شهرستان برگزار شد به نفرات اول تا سوم ،قسمت برد موشک و دقت جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره موشک های آبی در نایین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.