مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: استکبار جهانی با راهپیمایی باشکوه و مقتدرانه مردم مومن ایران شکستی دوباره خورد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: همراه با مردم آگاه سراسر ایران اسلامی، شاهد شکوه و عظمت اتحاد، همدلی و فریاد استکبار ستیزی مردم شریف و ولایمتدار شهرستان بهبهان بودیم.

وی افزود: جمعیت عظیم و پرشور فرهنگیان و دانش آموزان با بصیرت با حضور چشمگیر و با شکوه خود در راهپیمایی 13 آبان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند و بر عهد خود برای استقلال و آزادی کشور ایستادند.

عبدی پور عنوان کرد: اراده و ایمان قوی دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 58 نشان داد که هیچ قدرتی یارای مبارزه با ملت مقتدر و متحد ایران اسلامی را ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: راهپیمایی ضد استکباری امروز شکوه و اقتدر ملت بزرگ ایران و شکست استکبار را به جهانیان نشان داد و ملت هوشیار و شجاع ایران هیچگاه اسیر توطئه های دشمنان نخواهد شد و سر به زیر نخواهد آورد.

وی بیان داشت: سیاست های دولت آمریکا همیشه بر ضد منافع مردم ایران بوده است و آگاهی رسانی و تبیین ارزش های دینی به نسل جوان و آینده ساز کشور می بایست به گونه ای باشد که آنان را به عنوان نیروهای انقلابی برای حضور در صحنه های اجتماعی و اقتصادی فردای میهن اسلامی آماده کند.

انتهای پیام/م

اتحاد مردم ایران موجب شکست استکبار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.