مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پی حضور گسترده و حماسی فرهنگیان و دانش آموزان با بصیرت شهرستان بهبهان در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان پیام تقدیر صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پیامی از حضور مردم و دانش آموزان در راهپیمایی روز دانش آموز تشکر و قدر دانی به عمل آورد.

بسم الله الرحمن الرحیم

" 13 آبان روز رویارویی رژیم آمریکا با نهضت اسلامی و بیداری اسلامی است"

«مقام معظم رهبری»

راهپیمایی با شکوه یوم الله 13  آبان فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های تابناک انقلاب شکوهمند اسلامی، زنده نگه داشتن عظمت قیام دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) و سردادن فریاد استکبار ستیزی ملت متحد، مومن و انقلابی ایران اسلامی به تبعیت از رهنمودهای ولی امر مسلمین را فراهم نمود.

امروز فرهنگیان آگاه و دانش آموزان انقلابی شهرستان بهبهان همگام با سایر اقشار و آحاد مردم سراسر میهن با حضور  حماسی، دشمن هراس و باشکوه خود در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان، برگ زرینی را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم  ورق زدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه، از حضور شورانگیز و غرورآفرین دانش آموزان شجاع و فرهنگیان متدین شهرستان بهبهان که با اراده پولادین خود عظمت، اقتدار و اتحاد ملی را به نمایش گذاشتند کمال تشکر و قدردانی را نموده و از پیشگاه حق تعالی تدوام سربلندی، سرافرازی و عزتمندی همگان را در مسیر دستیابی به آینده ای روشن خواستارم.

انتهای پیام/م

صدور پیام مدیر آموزش و پرورش بهبهان در خصوص روز 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.