یک فعال سیاسی با بیان اینکه عدم کارایی تحریم‌های آمریکا برای ملت ایران امر اثبات شده‌ای است، گفت: وقتی آمریکا همه تحریم‌ها را اعمال کرده، اقدامی بیش از این تاثیرگذار نخواهد بود.


غدم کارایی این تحریم‌های آمریکا برای ملت ایران امر اثبات شده‌ای است/آینده روشن است و ما از این فشار‌ها عبور خواهیم کردحجت‌الاسلام سقای بی‌ریا ، فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعمال مجدد تحریم‌ها پس از یوم الله ۱۳ آبان توسط آمریکا گفت:کار‌هایی که آمریکا تاکنون انجام داده است با هدف اثرگذاری در روحیه مردم بوده است و به همین دلیل زمان‌های مختلف برای تحریم اعلام می‌کنند اما حضور گسترده مردم در روز ۱۳ آبان نشان داد که مردم همچنان ایستاده‌اند.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: وقتی آمریکا همه تحریم‌ها را اعمال کرده است، اقدامی بیش از این تاثیرگذار نخواهد بود، لذا با مستتثنی شدن هشت کشور از خریداران نفتی ایران شاهد بودیم تحریم‌های نفتی نیز تاثیری بر ایران نداشته و عدم کارایی این تحریم‌ها هم برای ملت ایران و هم برای مسئولان واضح است.

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا خاطر نشان کرد: حضور مردم در مراسم مبارزه با استکبار روز ۱۳ آبان پاسخ دندان‌شکنی به آمریکایی‌ها بود و مردم ما در این روز با شکوه بسیار و شعار مرگ بر آمریکا مانند همیشه به صحنه آمدند، خوشبختانه تزلزلی در ملت ایران در ایستادگی آنان در پای آرمان‌های انقلاب ایجاد نشده است

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند ملت ما را نابود کنند چراکه تنها کشوری که می‌تواند با آمریکا مقابله کند ایران است، البته کشور‌های مسلمان هم پشت سر ما قرار دادندو ما یک منظومه کشور‌ها و ملت‌های اسلامی طرفدار، عدالت، ارزش‌های الهی و مخالف ظلم هستیم.

این فعال سیاسی اظهار کرد: آمریکایی‌ها مسائل مطرح شده از سمت ایران را با منافع خود در تضاد می‌دانند، چراکه اولویت‌های ایران با نظم ناعادلانه‌ای که خودشان به وجود آورده اند در تضاد بوده است.

وی با بیان اینکه ما بعد از انقلاب همواره در مقابل نقشه‌های آمریکا ایستادیم و در آینده هم خواهیم ایستاد، خاطرنشان کرد: ما در نهایت پیروز میدان هستیم، مردم در روز ۱۳ آبان که روز مبارزه با استکبار است با شکوه به صحنه آمدند و پیروزی و آینده متعلق به مردم ایران است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ماهیت آمریکای سال ۵۸ با آمریکای کنونی به وجود نیامده است، اظهار کرد: تنها تغییری که به وجود آمده این است که آمریکایی‌ها در ابتدا خیلی ما را دست کم می‌گرفتند و تصور نمی‌کردند ما یک نیروی بسیج کننده قوی باشیم مانند آنچه که امروز هستیم.

وی افزود: شاید آمریکایی‌ها در ابتدا به طور گسترده دشمنی‌های خود را علیه ما به کار نمی‌گرفتند، ولی امروز متوجه این مسئله شده‌اند که ما یک تهدید جدی برای آنان هستیم، آنان از هر ترفندی علیه ما استفاده می‌کنند و بیشتر جنجال‌افکنی آنان به خاطر ضعف آنان در مقابل ایران است.

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا تصریح کرد: آمریکا از درون روبه اضمحلال است و خود را روبه شکست می‌بیند، تاجایی که برخی صاحب نظران در درون آمریکا جرأت نمی‌کنند حقیقت را بگویند، مانند مایکل مور که در آخرین فیلمش می‌گوید شاید ترامپ آخرین رییس جمهور آمریکا باشد.

وی ادامه داد: این حرف به معنای آن است که ایالات متحده آمریکا در حال نابودی است و شاید سرنوشتی مانند شوری سابق برای آمریکا اتفاق بیافتد، مسئله‎ای که مسئولان آمریکایی می‌خواهند آن را به تاخیر بیاندازند.

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا در پایان تصریح کرد: آمریکایی‌ها اگر می‌توانستند ما را از بین ببرند تا کنون بار‌ها‌ این کار را کرده بودند، البته تلاش خود را نیز کردند این بار هم به همین صورت است، درست است ملت ایران فشار زیادی تحمل می‌کند، اما آینده روشن است و ما از این فشار‌ها عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار