رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران از اعلام فراخوان مسابقه و نمایشگاه خوشنویسی با عنوان اسوه حسنه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  زبیر حسین پناهی گفت: مسابقه و نمایشگاه اسوه حسنه به همت کانون سلاله و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی و انجمن خوشنویسان شهرستان کامیاران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه و نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت برگزار می‌شود، افزود: آثار ارسالی باید با موضوع شان مقدس پیامبر اکرم و نماز باشد.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران ادامه داد: نوع تکنیک آثار ارسالی آزاد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر دو اثر ارسال و در هر دو رشته شرکت کند.
 
حسین پناهی، با اشاره به خطوط برگزیده در بخش خوشنویسی عنوان کرد: این بخش شامل خط ثلث شکسته و نستعلیق و ارسال آثار الزاماً باید دارای ترجمه و آدرس دقیق آیه باشد.
 
وی با بیان اینکه این مسابقه همزمان با ۳۰ آبان در فرهنگسرای شهرستان کامیاران برگزار می‌شود، افزود: کلیه آثار ارسالی در قالب یک نمایشگاه جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.
 
وی زمان برگزاری آیین اختتامیه این مسابقه را همزمان با ۳ آذر اعلام و خاطر نشان کرد: در پایان به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز و لوح یادبود اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

 مسابقه و نمایشگاه خوشنویسی اسوه حسنه در کامیاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.