به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ بهزاد هادی پور رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ در افتتاحیه هشتمین دوره کارگاه تعالی رفتار کارکنان کلانتری های تهران، گفت: با توجه به حجم و تنوع ماموریت های پلیسی در کلانتری ها ضرورت دارد ماموران تحت آموزش های مستمر شغلی قرار گیرند تا در ایفای وظایف خود و ارائه خدمات به شهروندان موفق تر عمل کنند .
وی اظهار کرد: به طور میانگین هر ساعت ۳۵۰ تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی توسط ماموران ۱۱۰ کلانتری ها در سطح شهر عملیاتی می گردد و ماموران ضمن حضور در محل های درخواست شده از سوی شهروندان موضوعات مختلفی را رسیدگی و اقدامات قانونی انجام می گیرد.
سرهنگ هادی پور بیان داشت: روزانه کارشناسان بازرسی تماس های کنترلی با شهروندان جهت بررسی میزان رضایتمندی آنها دارند و از تماس های ۱۹۷ که شهروندان پیشنهادات، انتقادات و قدردانی هایی را مطرح می کنند موارد اعلامی را برای بهبود کیفیت ماموریت ها تحت بررسی قرار می دهند.
رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بیشک همراهی و همکاری شهروندان با ماموران تضمین کننده تامین هر چه بهتر نظم و امنیت شهری خواهد شد.
انتهای پیام/