رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت از افزایش میزان سطح رضایت مندی شهروندان از پلیس پیشگیری خبر داد.

عملیاتی نمودن ۳۵۰ تماس فوریتی پلیسی در هر ساعت توسط ماموران ۱۱۰ کلانتری های پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ بهزاد هادی پور رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ در افتتاحیه هشتمین دوره کارگاه تعالی رفتار کارکنان کلانتری های تهران، گفت: با توجه به حجم و تنوع ماموریت های پلیسی در کلانتری ها ضرورت دارد ماموران تحت آموزش های مستمر شغلی قرار گیرند تا در ایفای وظایف خود و ارائه خدمات به شهروندان موفق تر عمل کنند .

وی اظهار کرد: به طور میانگین هر ساعت ۳۵۰ تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی توسط ماموران ۱۱۰ کلانتری ها در سطح شهر عملیاتی می گردد و ماموران ضمن حضور در محل های درخواست شده از سوی شهروندان موضوعات مختلفی را رسیدگی و اقدامات قانونی انجام می گیرد.

سرهنگ هادی پور بیان داشت: روزانه کارشناسان بازرسی تماس های کنترلی با شهروندان جهت بررسی میزان رضایتمندی آن‌ها دارند و از تماس های ۱۹۷ که شهروندان پیشنهادات، انتقادات و قدردانی هایی را مطرح می کنند موارد اعلامی را برای بهبود کیفیت ماموریت ها تحت بررسی قرار می دهند.

رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بی‌شک همراهی و همکاری شهروندان با ماموران تضمین کننده تامین هر چه بهتر نظم و امنیت شهری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار