نماینده مردم بادغیس در مجلس افغانستان از معامله کرسی های مجلس این کشور خبر داد.

کرسی های مجلس در ازای پرداخت پول معامله می شودمحمد موسی جناب، نماینده مردم بادغیس در مجلس افغانستان در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان از معامله کرسی های مجلس این کشور خبر داد.

وی بیان داشت: من نمی دانم پشت پرده این معامله چه فرد و یا نهادی است اما اسناد و مدارک موثق دارم که کرسی های مجلس  در ازاری پرداخت پول معامله می شود و من از رئیس جمهور، رئیس اجرائی و کمیسیون های انتخاباتی می خواهم هرچه زودتر جلو این مساله را بگیرند.

محمد موسی جناب افزود: من اسناد و مدارک موثقی در این خصوص دارم و در صورت نیاز به رسانه ها ارائه خواهم کرد؛ در این اواخر به من نیز چنین پیشنهادی ارائه شده است که در ازای پرداخت پول نماینده دور بعدی مجلس باشم.

نماینده مردم بادغیس در مجلس افغانستان اظهار داشت: به من پیشنهاد کردند که در ازای صد هزار دالر کرسی مجلس بعدی را خریداری نمایم! در کابل چهارصد هزار دالر، ولایت های درجه 1 سیصد هزار دالر، ولایت های درجه 2 دویست هزار دالر و ولایت های درجه 3 صد هزار دالر و از خانم ها پنجاه هزار دالر برای راهیابی به مجلس بعدی گرفته می شود.

وی افزود: خرید و فروش کرسی های مجلس بزرگترین جرم است و باید هرچه زودتر جلو این مساله گرفته شود.

نماینده مردم بادغیس در مجلس افغانستان گفت: اصل دموکراسی از اسلام است و اگر ما می خواهیم حکومت اسلامی داشته باشیم باید این اصل را رعایت کنیم و متکی به آرای مردم باشیم؛ لذا باید هرچه زودتر به این مساله رسیدگی شود.

قابل یادآوری است که انتخابات پارلمانی افغانستان در تاریخ 28 و 29 میزان/ مهر برگزار شد و قرار است نتایج ابتدایی انتخابات در دوم ماه قوس/ آذر اعلام گردد.

انتهای پیام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.