معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از پیشنهاد ملی ماندن بودجه ۹۸ به منظور مدیریت بهینه با توجه به کسری بودجه خبر داد.

اولویت آموزش و پرورش ملی ماندن اعتبارات در سال ۹۸ استعلی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره چگونگی بودجه ریزی برای سال 98 اظهار کرد: هنوز وارد اعتبارات هزینه‌ای بودجه آموزش و پرورش برای سال 98 نشدیم و فعلا در حال بررسی منابع درآمدی هستیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما برای بودجه 98 آموزش و پرورش، ملی بودن اعتبارات است اما به طور کلی تابع سیاست‌ها و مقررات دولت هستیم و دولت هر تصمیمی برای تنظیم لایحه بگیرد، وزارتخانه مکلف به اجرا خواهد بود.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به اینکه در شرایط کسری بودجه هستیم، ملی بودن منابع آموزش و پرورش را برای مدیریت اثربخش هزینه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات در اختیار را لازم می‌دانیم.

راهکار جبران کسری بودجه آموزش و پرورش در سال 98

الهیار ترکمن درباره راهکارهای پیشنهادی برای جبران کسری بودجه آموزش و پرورش بیان کرد: پیشنهاداتی برای تبصره‌ها داریم که در حال بررسی آنها هستیم درواقع باید نظرات را از استان‌ها و بخش‌های مختلف جمع آوری کرده، به جمع بندی رسیده و آن را برای ستاد بودجه سازمان برنامه ارسال کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز حجم اعتبارات مشخص نشده است، اکنون برای پیش بینی بودجه کلی آموزش و پرورش نمی‌توانیم نظر دهیم چرا که باید متناسب با تبصره‌ها و منابع مشخص شده حجم اعتباری را مشخص کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم ایرانی
۲۳:۰۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۷
کاری نداره برادر عزیز مدیران مدارس رو بر اساس توانمندی وبرنامه های داده شده انتخاب کنید بعد اجازه بدین مدارس خودشون کار اقتصادی انجام بدن به خدا اوضاع بهتراز اینی که هست میشه دخالتای بی جای همکاران ستادی در مدارس رو هم کاهش بدین.
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۰:۴۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۷
با خواسته بودجه وزارت آموزش و پرورش بالاتر باشد و دولت هم می بایست موافقت نماید
آخرین اخبار