سرمربی تیم شهرداری ورامین گفت: نزدیکی زمان فینال گرندپری با رقابت‌های تیمی جهان شرایط ما را برای تعیین ترکیب تیم سخت کرده است.

خانلرخانی: شرایط سختی برای تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی داریمپیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تعیین ترکیب تیم برای رقابت‌های جهانی بیان کرد: رقابت های تیمی جهان سوم و چهارم آذرماه سال جاری به میزبانی کشور امارات برگزار می شود و ما به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها حضور خواهیم داشت.

او افزود: طبق قوانینی که اعلام شده باید مجموع وزن نفرات اعزامی در یک تیم حداکثر ۳۰۰ کیلوگرم باشد و باتوجه به اینکه این مسابقات بلافاصله بعد از فینال گرندپری برگزار می‌شود شرایط ما برای انتخاب ورزشکار و تعیین ترکیب تیم ملی سخت است و در نهایت در هفته آینده ترکیب تیم را مشخص می‌کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین درباره دیدار پایانی دور رفت لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: تکواندوکاران تیم ما می‌دانند که با پیروزی برابر تیم کن مسیر قهرمانی برای تیم ما در لیگ هموارتر می‌شود و دور برگشت بازی‌ها را با استرس کمتری پشت سر خواهیم گذاشت. تیم کن کادر فنی و ورزشکاران خیلی خوبی دارد، اما ما برای برد مصمم هستیم و البته شرایط روز مسابقه هم بی تاثیر نیست، اما امیدوارم که ما پیروز باشیم.

خانلرخانی در مورد این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: مسابقات قهرمانی کشور مانند همیشه با کیفیت بالایی برگزار شد و هدایایی که از سوی فدراسیون تکواندو برای نفرات برتر در نظر گرفته شده بود انگیزه خوبی را برای تکواندوکاران ایجاد کرده بود.

سرمربی تیم تکواندوی  شهرداری ورامین بیان کرد: ۸۰ درصد تکواندوکاران تیم شهرداری ورامین در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کردند و ۴ نفر از ورزشکاران ما برای آمادگی بیشتر برای لیگ در این رقابت‌ها شرکت کردند.

او تصریح کرد: در این مسابقات تکواندوکاران ما می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند، اما با اشتباهات بچه گانه و دست کم گرفتن حریف نتیجه را واگذار کردند و طلا را از دست دادند.

سرمربی تیم شهرداری ورامین درباره داوری در رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: داوران جوان و کم تجربه در این مسابقات حضور داشتند در برخی صحنه‌ها هم اشتباهات آن‌ها شامل حال تیم ما شد، اما هیچگاه وارد بحث داوری نمی‌شوم و به ورزشکاران تیم هم می‌گویم باید طوری تلاش کنند که عملکرد داوری در نتیجه گیری آن‌ها تاثیر گذار نباشد.


بیشتر بخوانید:

 اعتراض شدید ملی پوش تکواندو به عملکرد داوران لیگ برتر

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

فقر قراردادی در تکواندو/ عرق‌هایی که ارزان روی شیاپچانگ می‌چکد

مهدوی: ایجاد التهاب به نفع تکواندو نیست/انتظار نادیده گرفتن قوانین از سوی تکواندوکاران بی مورد است

امیدی: داوران در لیگ تکواندو به سود هیچ تیم خاصی سوت نمی‌زند


انتهای پیام/

اظهارات خانلرخانی درباره تیم تکواندو شهرداری ورامین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار