روزنامه نگار و سردبیر هفته نامه کوشا در شمالغرب کشور:

جشنواره ابوذر تاثیر زیادی در همگرایی و ارتقا جایگاه رسانه‌ای استان خواهد داشت

روزنامه نگار و سردبیر هفته نامه کوشا در شمالغرب کشور گفت:جشنواره ابوذر تاثیر زیادی در همگرایی و ارتقا جایگاه رسانه‌ای استان خواهد داشت.

عبدالسلام معروفی، سردبیر هفته نامه کوشا در شمالغرب کشور در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛گفت:نه تنها جشنواره رسانه‌ای ابوذر بلکه هر جشنواره‌ای برای معرفی آثار برتر و فعالیت جامعه رسانه، تاثیر زیادی در همگرایی، هماهنگی و ارتقای جایگاه رسانه و فعالان این حوزه خواهد داشت.

وی ادامه داد:جشنواره رسانه‌ای ابوذر حلقه ارتباطی حوزه رسانه‌ای را تقویت کرده و ضمن افزایش بار علمی رسانه ها، کمک میکند صاحبان قلم، ایده و رسانه به صورت پویا و فعال در بخش‌های مختلف رسانه‌ای قلم فرسایی کنند.

معروفی گفت:بدون شک مهمترین بخش هر جشنواره موضوع داوری و انتخاب هیات داوران است که انتطار می‌رود متولیان جشنواره به صورت اصولی، شفاف و بر اساس شایسته سالاری و بدور از هر گونه حاشیه سازی داوران را انتخاب کنند.

 سردبیر هفته نامه کوشا در شمالغرب کشور ادامه داد:هیئت داوران نیز باید بر اساس ارزش علمی و موضوع جشنواره، آثار ارسالی را قضاوت کرده و اجازه تاثیرگذاری مسائل حاشیه‌ای بر نتایج را ندهند.

وی افزود:پیشنهاد می‌شود دست اندرکاران برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر ضمن تلاش برای ارتقای جایگاه رسانه‌ای استان در کشور، شرایطی فراهم کنند این جشنواره، محفلی برای تقویت دورهمی‌های بعدی در حوزه رسانه و مطبوعات آذربایجان غربی باشد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره ابوذر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.