خطیب جمعه عنبرآباد گفت: چشم انداز امیدوار کننده‌ای که اروپایی‌ها ترسیم کردند یک وقت کشی فاحش است و نهایتا آن‌ها در پازل آمریکا حرکت خواهند کرد که مسئولان کشور باید حواسشان را جمع کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تقوا سبب نورانیت قلوب می‌شود.

وی با بیان اهمیت کتابخوانی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در بحث سبک زندگی اسلامی، تاکید بر داشتن عادت روش‌های خوبی همچون کتابخوانی است، چون عدم مطالعه برای یک ملت خسارت بشمار می‌آید.

وی با بیان اینکه اربعین، ایجاد فرهنگ مقاومت در برابر فرهنگ سازش با استکبار است افزود: حماسه اربعین امسال، باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد، که یک ظرفیت مذهبی و سیاسی برای اسلام محسوب می‌شود و این یک نشانه از نشانه‌های ظهور منجی موعود است.

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: انقلاب اسلامی با رهنمود‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم، احیاگر اسلام محمدی، علوی، حسینی و مهدوی در جهان است و امروز استکبار در جهت سانسور این حرکت عظیم از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال باشکوه برگزار شد افزود: دولت آمریکا با خروج از برجام و برگرداندن تحریم‌ها علیه ملت ایران، ثابت کرد دشمنی با مردم ایران تمام شدنی نیست و این کار نمادین و نمایشی در ۴۰ سال گذشته، هیچ سودی برای آمریکا در بر نداشته است.

حجت الاسلام رضا سالاری عنوان کرد: آمریکا خوب می‌داند تلاطم بازار اقتصاد ایران بخاطر تحریم‌ها نبوده و نیست بلکه ضعف‌های ساختاری در اقتصاد و نقدینگی موجود در داخل کشور است که بایستی همگی پای کار بایستیم تا از این گردنه سخت عبور کنیم.

وی گفت: چشم انداز امیدوار کننده‌ای که اروپایی‌ها ترسیم کردند یک وقت کشی فاحش است و نهایتا آن‌ها در پازل آمریکا حرکت خواهند کرد که مسولین کشور باید حواسشان را جمع کنند.

حجت الاسلام رضا سالاری افزود: وزیر جدید اقتصاد به خواسته مردم که کنترل تورم، مهار نقدینگی، مدیریت واردات، صادرات و افزایش اقلام ضروری مردم است را نگاه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه در شهرستان عنبرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار