سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت:تخصیص اعتبارات از محل جرایم رانندگی به شهرداری‌ها استان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در همایش شهرداران و دهیاران آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان غربی با شرایط خاص آب و هوایی و شرایط سخت زمستانی در حوزه مدیریت شهری و ماشین آلات عمرانی نیازمند حمایت‌ها و کمک‌های دولتی است.
 
پیمان آرامون افزود: در بخش ناوگان حمل و نقل درون شهری و ناوگان تاکسی با اعطای تسهیلات سن ناوگان به کمتر از ۵ سال کاهش یافته و در بخش ناوگان حمل کالا و مسافر ۵۶۰ دستگاه اتوبوس درون شهری بالای ۱۵ سال سن داردکه باید برای نوسازی آن توجه خاص انجام گیرد.
 
وی همچنین به توزیع اعتبارات از محل جرایم رانندگی به شهرداری‌ها استان نیز گفت: تخصیص اعتبارات از این محل متناسب با میزان وصولی نبوده و نیازمند توجه بیشتری است.
 
وی تخصیص ماشین آلات عمرانی و خدمات شهری به شهرداری‌ها اختصاص قیر یارانه آب برای پخش آسفالت در معابر و اصلاح چارت تشکیلاتی شهرداری‌های استان را از ضروری‌ترین اقدامات در جهت تقویت توان اجرایی شهرداری‌ها برشمرد که نیازمند توجه ویژه مسئولان ارشد ملی و نمایندگان مجلس دانست.
 
در ادامه مدیران کل دفتر امور شهری، روستایی و تعدادی از شهرداران و دهیاران به نمایندگی از شهرداران و دهیاران استان اقدامات مشکلات و مباحث در حوزه شهری و روستایی استان را مطرح کردند.
 
انتهای پیام/م
 

 همایش شهرداران و دهیاران آذربایجان غربی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.