شهردار یزد در اولین مصاحبه خود پس از انتخاب گفت: توسعه فضا‌های رفاهی، فرهنگی، گردشگری و تفریحی با حفظ ارزش‌های شهر تاریخی یزد مهمترین اولویت شهرداری است.

مجتبی فرهنمند شهردار یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به منحصر به فرد بودن شهر جهانی یزد گفت:یکی از مهمترین وظایف شهرداری حفظ ارزش‌های شهر تاریخی یزد است که با نگاه حفاظتی مدیریت محور توسعه فضا‌های رفاهی، فرهنگی، گردشگری و تفریحی را در اولویت کاری خود دارد.

فرهنمند افزود: استان یزد به واسطه‌ی اقلیمی که داشته از فضا‌های کیفی خوبی برخوردار بوده و ارتقاء فضا‌های شهری نیز از دیگر اولویت‌های شهرداری است و نگاه امروز ما توسعه فضا‌های جدید با این رویکرد است.

وی بیان کرد: توسعه فضاهای رفاهی و گردشگری شهر یزد با حفظ ارزشهای هویتی شهر تاریخی یزد انجام می شود.

گفتنی است مجتبی فرهمند در یکصدونهمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد با کسب ۱۱ رای اعضا به عنوان شهردار شهر جهانی یزد انتخاب شد.

لازم به ذکر است مجتبی فرهمند دارای کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم و صنعت است و پیش از این معاون شهرسازی شهرداری یزد بوده و همچنین در زمان ثبت جهانی شهر یزد در سازمان جهانی یونسکو ، مدیر پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد نیز بوده است.


انتهای پیام/ ا

توسعه فضا‌های شهری با حفظ ارزش‌های شهر تاریخی یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار