وزیر جهاد کشاورزی خواستار ورود کشاورزان به حوزه گلخانه ای شد و گفت:گلخانه در خراسان جنوبی کم داریم و باید به سمت توسعه این حوزه پیش برویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجتی وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز در مراسم بهره برداری از پروژه تجهیز و نوسازی در سطح ۸۰۰ هکتار اراضی کشاورزی طبس با بیان اینکه همکاری های خوبی در طبس در راستای رونق کشاورزی انجام شده است، گفت:تسطیح اراضی و نوسازی ماشین و ادوات موجب افزایش تولید می شود که با همکاری کشاورزان این شهرستان محقق شده است.

وی با اشاره به وجود واحدهای دامی نژاد های جدید در طبس، گفت: این امر نشان می دهد که بهره برداران طبس پیشتاز، همراه و همکار هستند.

حجتی با بیان اینکه باید به سمت الگوی کشت مناسب برویم، افزود:باید از آب موجود ارزش افزوده بیشتری برای کشاورزان و ثروت بیشتری برای کشور تولید شود.

وزیر جهاد کشاورزی خواستار ورود کشاورزان به حوزه گلخانه ای شد و اظهار کرد: گلخانه در خراسان جنوبی کم داریم و باید به سمت توسعه این حوزه پیش برویم.

وی با بیان اینکه می توانیم با استفاده از گلخانه ها با صرف کمترین انرژی درآمد زایی خوبی ایجاد کنیم، گفت: اگر محصولات صیفی و سبزی را به سمت گلخانه ها هدایت کنیم، ضمن مصرف کم آب، درآمد بالایی دارد.

حجتی با بیان اینکه انسان ظرفیت ها و توانمندی های بالایی دارد، افزود: همچنین ظرفیت های زیادی در جهان بوده که در تسخیر انسان است پس باید خودمان مشکل مان را رفع کنیم.

انتهای پیام/غ

کمبود گلخانه در خراسان جنوبی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.