رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طی هفته گذشته در مجموع یک هزار و ۷۲۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، فرزاد سردارزاده اظهارداشت: طی هفته گذشته از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۴۵ مورد گزارش مردمی دریافت شد و در رسیدگی به آن‌ها ۱۶ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته در مجموع یک هزار و ۷۲۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است، از کشف ۷۵ مورد تخلف در این بازرسی‌ها خبرداد و افزود: در این رابطه ۴۵ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع ۱۲۷ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۵۰ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی و عدم درج قیمت واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/م

گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت عمده‌ترین تخلفات در بازار‌های کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.