رئیس بیمارستان تامین اجتماعی سنندج گفت: بیمارستان تامین اجتماعی سنندج در زمره پنج بیمارستان برتر کشور است که گواهینامه پذیرش بیماران بین المللی را دارد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، افشین احمدی با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی سنندج از لحاظ امکانات و خدمات درمانی در منطقه جایگاه قابل قبولی دارد، گفت: بیماران کشور‌های همسایه برای دریافت خدمات درمانی و انجام اعمال‌های جراحی مورد نیاز خود می‌توانند به این مرکز درمانی مراجعه کنند.

وی با بیان این مطلب که تنها پنج بیمارستان تامین اجتماعی در کشور مجوز پذیرش بیماران بین المللی را دارند، افزود: برای ارائه خدمات درمانی به بیماران خارجی باید گواهینامه پذیرش بیماران بین المللی (IPD) را داشت که خوشبختانه بدنبال تلاش‌های خستگی ناپذیر مسئولان و همکاران این مرکز درمانی و باتوجه به حمایت‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان این بیمارستان سال گذشته موفق به کسب مجوز مربوطه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی سنندج ادامه داد: این بیمارستان از سال ١٣٩٦ توسط کارشناسان این وزارتخانه از نظر ضوابط و استاندارد‌های معین مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از اخذ گواهینامه پذیرش بیمار بین المللی (IPD) قادر به ارائه خدمات به گردشگران سلامت است.

احمدی یادآور شد: بیمارستان تامین اجتماعی سنندج، بهمراه بیمارستان‌های تامین اجتماعی شهدای کرمانشاه، شهدای کارگر یزد، پیامبر اعظم (ص) کرمان و بیمارستان آتیه همدان تاکنون گواهینامه پذیرش بیمار بین المللی را اخذ کرده اند.

وی بیان کرد: بیشتر بیماران خارجی برای جراحی و بیماری های، چون انجام جراحی تومور، چشم پزشکی، اورولوژی، مغز و اعصاب، اورتوپدی، زنان و زایمان، داخلی، قلب و عروق به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی سنندج به اقدامات جراحی و درمانی بیمارستان سنندج طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اعمال جراحی تعویض مفصل هیپ و زانو، اعمال جراحی پیوند قرینه چشم، اعمال جراحی اورولوژی مانند PCNL و اعمال جراحی کانسر پستان از مهمترین این جراحی‌ها بوده است.

انتهای پیام/م

بیمارستان تامین اجتماعی سنندج یکی از بیمارستان‌های برتر کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.