رئیس کتابخانه‌های عمومی اردبیل گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم این استان نیازمند حمایت و مشارکت فرابخشی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،عظیم عبدلی، رئیس کتابخانه‌های عمومی اردبیل افزود: به منظور ترغیب شهروندان به کتابخوانی نیازمند حمایت فرابخشی دیگر دستگاه‌ها هستیم تا در ترویج فرهنگ مطالعه بیش از گذشته موفق ظاهر شد.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم افزود: هفته کتابخوانی فرصت ارزشمندی را برای پرداخت بیشتر به اهمیت کتاب در عرصه‌های مختلف فراهم می‌کند تا با زمینه‌سازی برای ترویج دوستی با این یار مهربان سرانه مطالعه در استان را افزایش دهیم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی اردبیل با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان ماه تا اول آذرماه تصریح کرد: در این مدت برنامه‌های ویژه فرهنگی از جمله برگزاری کارگاه‌های قصه‌خوانی و قصه‌گویی برای کودکان و نشست کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم درنظر گرفته شده است.

عبدلی یادآور شد: شعار امسال هفته کتاب «حال خوش خواندن» انتخاب شده تا با درک هرچه بیشتر کتاب و افزایش فرهنگ مطالعه  به اهداف فرهنگی درنظر گرفته شده در راستای ترویج فرهنگ مطالعه دست یافت.

انتهای پیام/ع

ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه

 

برچسب ها: کتاب ، مطالعه ، کتابخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.