به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیروس حسین پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: پژوهنده شدن معلمان سبب رشد پرسش گری در محیط مدرسه و کلاس می شود؛ اگر آموزش مبتنی بر پژوهش باشد به ناچار بافت مدرسه سراسر بر مبنای پرسش ها و پاسخ ها شکل خواهد گرفت.
وی افزود: در نتیجه ضمن بالنده شدن خود معلمان دانش آموزان نیز روحیه پژوهش گری و پرسش گری پیدا خواهند کرد.
حسین پورعنوان کرد: توجه به فعالیت های پژوهشی موجب پیشرفت تحصیلی ، یادگیری پایدار و پویایی آموزش در مدارس است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: در دنیا تولید دانایی و علم بر محور پژوهش است و فعالیت های پژوهشی، دانش آموزان را بسوی یادگیری مهارت های زندگی و بهترزیستن سوق می دهد و موجب تقویت روحیه تعاون و همفکری ، حس کنجکاوی و اشتیاق به تحصیل می شود.
انتهای پیام/م