رییس اداره کتابخانه های عمومی باغملک از اجرای برنامه های متنوع در کتابخانه های این شهرستان در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایرج کمایی، رییس اداره کتابخانه های عمومی در نشستی که با کتابداران و مسئولان کتابخانه ها درخصوص برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد راهکاریی به منظور ارتقاء فرهنگ مطالعه  در جامعه ارائه داد.

وی بیان کرد: تبلیغ کتاب در فضاهای عمومی و مراکز پرتردد، نصب پوستر تبلیغ کتاب بر روی تاکسی های شهر می تواند نقش موثری در افزایش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی داشته باشد.

کمایی اذعان داشت: کتابداران باید ارتباط بیش تری با مربی های مراکز پیش دبستانی و مدیران مدارس ابتدایی و راهنمایی داشته باشند، ضمن اینکه معلمان و مربیان کودکان و نوجوانان را برای مطالعه تشویق نمایند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی باغملک، مکاتبه با ائمه جمعه برای سخنرانی و اطلاع رسانی درباره کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب، دیدار با بخش اطفال بیمارستان و دیدار کتابداران با فرماندار و شهردار و خانواده معظم شهدا و امام جمعه شهرستان، رایزنی با نماینده مجلس برای اهدا کتاب به کتابخانه های عمومی و تقدیر نامه از طرف نماینده مجلس برای اعضاء برتر کتابخانه های عمومی را از جمله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

نگاهی به برنامه های هفته کتاب

برچسب ها: هفته کتاب ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.