ئیس اداره سواد آموزی باغملک گفت: در ارزیابی سال گذشته اداره سواد آموزی باغملک، رتبه نخست استان را کسب کرد.

محمد واعظی، رئیس اداره سواد آموزی باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در سال گذشته با 20 درصد افزایش فعالیت کمی و کیفی در سطح استان، رتبه چهارم را کسب کردیم و همچنین در ارزیابی، رتبه نخست استان حاصل شد که این موفقیت نتیجه تلاش  همه اعضای شورا و در راس آن فرماندار است و امیدواریم بتوانیم امسال هم این موفقیت را تَکرار کنیم.

وی افزود: تا کنون 52 درصد از فعالیت جذب سواد آموز صورت پذیرفته و 48 درصد دیگر از سهمیه باغملک باقی مانده است و در همین راستا از تلاش های اداره صمت ، بهزیستی و به ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) باغملک در جهت معرفی بی سوادان تقدیر می نماییم.

واعظی عنوان کرد: مطابق با آخرین سرشماری سال 95  آمار بی سوادان باغملک 7 هزار 522 نفر در گروه هدف 10 تا 49 سال قرار دارند اما شناسایی این افراد و تشویق آنان به شرکت در کلاس های سواد آموزی نیاز به همکاری ادارات شهرستان دارد ضمن اینکه  در پایان دوره ها هم به هر سواد آموزی که با موفقیت دوره ها را طی کند مبلغ 130 هزار تومان پاداش داده می شود.

محمد نجاتی پور، فرماندار باغملک با تقدیر از تلاش های روسا و مدیران شهرستان و همسویی فعالیت های آن ها  با مصوبات شورای آموزش و پرورش و سواد آموزی بیان داشت: امیدواریم با برگزاری هرچه بهتر المپیادهای ورزشی دانش آموزی در مدارس، شاهد برگزاری برنامه های ویژه و برجسته ای در جشن های 40 سالگی انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: با شروع ماه های سرد سال و کاهش دما در شهرستان ، پوشاک گرم و لباس مناسب از ضروریات حضور دانش آموزان در مدارس است که می طلبد بخشداری و دهیاران با مساعدت شهرداری ها و شوراهای شهر تمهیداتی بیندیشند و لباس گرم دانش آموزان نیازمند را تهیه و توزیع کنند.

نجاتی پورعنوان کرد: ضمن تقدیر از تلاش های عزیزان امیدوارم تحلیل جامع تری نسبت به گروه هدفِ سوادآموزان در شهرستان وجود داشته باشد که در هر رده سنی چه تعداد بی سواد وجود دارد و همچنین کیفی سازی دوره های سواد آموزان هم بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/م

اداره سواد آموزی زیر ذره بین مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.